Eksperimentiranje v kuhinji

Eksperimentiranje v kuhinji je moja strast. Ko mi uspe združiti v okusen obrok nekaj posebnega in običajno nezdružljivega, mi to daje največje zadovoljstvo in moč, da nadaljujem s svojim delom.

Zadnje čase sem se posvetila morski hrani in ji dodala tartufe. Pri prejšnjem receptu sem združila lignje s tartufi in dobila odlično glavno jed. Tokrat sem pokravačam dodala tartufato in jurčke in pripravila enostaven racept za toplo predjed, s katero boste navdušili goste ali kar domače. Malo dela za super efekt.

Za recept potrebujete le:

  • 6 pokravač (Ni jih lahko najti. Našla sem jih v Leclercu. Mislil, da jih imajo tudi na tržnici)
  • 130 g zamrznjenih jurčkov
  • 80 g tartufate
  • žlica kisle smetane
  • 2 stroka česna (odstraniš pred miksanjem)

Na oljčne olju prepražite cel česen in jurčke. Dodate žlico kisle smetane in še minuto kuhate. Česen odtranite in vse skupaj zmiksate s paličnim mešalnikom. Pokravače očistite, da vam ostane le meso (kot na sliki) in jih popečete na oljčnem olju na vsaki strani 3 minute. Na školjke, ki jih dobite pri nakupu pokravač naredite posteljico iz zmiksane mase in nanjo položite pečene pokravače. Enostavno a ne? Super kompaktno meso pokravač je zelo okusno in se lepo poda s tartufi.

Dober tek vam želi Njami mami.

Oglejte si video za pripravo.

 

P2240459

Leave a comment