Velikonočna gnezdeca

Zadnje predpraznične dni sem razmišljala o predjedi, ki bi lahko pristala na naši velikonočni mizi ali bi bila primerna za velikonočni ponedeljek, ko so želodci že preveč polni šunke in ostalih dobrot. Razmišljala sem tudi o tistih, ki jim trdo kuhana jajca ne sedejo in bi si vseeno zaželeli jajčno jed za prihajajoče praznike. Ker sem velika ljubiteljica tartufov in se le-ti odlično podajo jajčnim jedem, sem hitro našla rešitev.

Nastala je predjed, ki jo bosta lahko naša dva piščančka naredila čisto sama oz. mi z veseljem pomagala pri pripravi. Poimenovali smo jo Gnezdeca, ker smo naredili prostor za jajček in ker se ime lepo poda na prebujajočo pomlad, ptičice in veliko noč.

P2240912

Kot sem že napisala je jed tako enostavno pripraviti, da vam lahko pri tem pomagajo otroci. Za pripravo te okusne predjedi za dve osebi potrebujete:

Keramični posodici obložite z rezinami lososa, naredite grezdo z naribanim sirom. Sama sem uporabila domač sir. Na sredimo dodate dve veliki žlici tartufate in surovo jajce, ki ga začinite po okusu s soljo, poprom in oljčnim oljem. Predjed pečete v pečici na funkciji grill na 250C od 10 do 15 minut. V kolikor imate raje boj zapečeno jajce lahko preverite in podaljšate čas peke. Sama pečem dobrih 15 minut, ker imam rada bolj zapečen beljak. Ker spusti losos nekaj tekočine in je jajček tudi tekoč, zraven servirate košček popečenega kruha.

Želim vam lepe velikonočne praznike. Njami mami.

Leave a comment